Thursday, May 15, 2014

BONUS SHAKLEE - SYUKUR ALHAMDULILLAH.....

alhamdulillah......

saya rasa sungguh-sungguh bersyukur sebab dapat kenal Shaklee melalui kawan baik adik saya sendiri....Rabihah Anis....
mula2 saya kenal shaklee tahun 2009 kot...saya beli Performance Drink jer...tuk tambah hidrolit/kandungan air dlm badan...masa tu nak puasa dah....alhamdulillah..serasi...pastu stop...

bila saya dapat adeeb tahun 2011 saya nekad nak full bf adeeb...mcm kakak ain jugak.....so saya mula cari supliment jugak...
last2 terpaut hati nak try Shaklee.....saya order ESP ngan ALFALFA jer time tuh.... tgk hasil superb!!! dan saya still menyusu adeeb sampai sekarang....
yup!!! sampai sekarang...adeeb dah 3 tahun 3 bulan....

sebelum saya buat shaklee......sedih!!!
gaji awal bulan dapat....dah bayar itu ini.....habis!!!
nak beli baju ker....
nak jalan2 ker....
kener pikir banyak kali....

tapi lepas dah kenal shaklee.....
buat part time ngan shaklee.....
hidup mmg berubah......
dengan hanya RM75 saya dah boleh dapat side income TENGAH BULAN tau setiap bulan ....

kebetulan masa tu baru masuk rumah....
memang bersyukur sgt.....
dapatlah tambah apa yang patut dgn bonus shaklee.....
dapatlah tgh bulan belikan hubby,anak2 apa yg diaorg nak.....
dapatlah bawak family g mkn best2....
dapatlah bagi mak abah,mil duit belanjer.....
dapatlah miliki apa yg saya nak dulu2.....
dapatlah saving sikit2.....

memang bersyukur sgt....
nie saya target nak langsaikan hutang2 pulak....
sikit2 lama2 jadi bukit.....

mula2 dulu just dapat 2 angka jer.....pastu naik 3 angka....
sekarang alhamdulillah 4 angka dlm tangan....

berkat doa dan restu hubby dan seluruh keluarga.....
syukur...
alhamdulillah......




seronok sangat saya sekarang....
sebab dengan shaklee saya boleh bantu org sekeliling sihat....
boleh bantu org sekeliling tambahkan pendapatan.....
dapat memberi lebih dari yg sepatutnya.....
yang sebelum nie pasti terfikir..cukup ke aku nak sedekah itu ini bagai......

tapi dengan shaklee...saya belajar banyakkkkkk sangat......
terlalu banyakkkkkkkk.......

- sedih plus happy -

justme....
liza





No comments: