Wednesday, April 24, 2013

AEON SEREMBAN 2 - WAJIB SINGGAH TUK KEGEMBIRAAN KAKAK AIN & ABANG ADEEB

Assalamualaikum.....
Kejadian nie terjadi hari sabtu lepas (20hb)...saya sabtu tu ada Seminar Contract,Payments And Claims kat Ancasa AllSuites Resort & Spa Port Dickson......
Dalam hati..aduhai...mesti boring gilerkan....dahlah g sorang2...tapi alhamdulillah best jugak penceramah hari tuh IR Mariam Mohd Ishak.....memang seorang engineer yg terbaik...banyak pengalaman beliau dlm bidang civil nie....saya dengar jerlah sebab saya dlm bidang elektrik....
Opis hantar saya sebab nak collect point nak renew CIDB....tapi memang banyak manfaat yg saya dapat.....
Puh!!!lari tajuk nie..tajuk kat atas nak ceriter pasal AEON SBN 2 ngan anak-anak.....

Bukti saya ada kat tempat kejadian....dalam tentatif kul 5 baru settle semua...saya dah panas bontot dah sebab hubby ngan anak-anak dah ada kat umah..saya???hahaha...alhamdulillah..penceramah kul 4 dah bg balik...yeehaaaa......

So saya balik sampai umah dalam kul 5 dah sampai......lepak-lepak kejap pastu saya teringat yg saya kener ambik OMEGA ngan GLA kat my mommy tuk COD kat customer saya ahad pagi.....so ..ajaklah hubby ngan anak-anak g seremban 2....pas ambik shaklee...lama lagi nak tunggu kul 8.30 mlm...kiterorg lepaklah kat jusco tuh..sebab mlm tu adik lak nak belanjer..malas nak ulang-alik balik umah bagai......
Dah namanya gi Jusco (dah terbiasa panggil jusco..so aeon tu jaranggggglahhhh nak sebut)...memang dah tahu dah...bebudak bijak 2 org nie mesti nak terkam tempat mainan dia.....
So,layankan jerlah........

Kat Jusco nie memang dah disediakan mesin kupon...rm5 dapatlah 10 coins....mainlah sampai puas.....tapi ramai sgt org...siap q lagi nak main mainan tuh.....nie naik keretapi.....2 coins.... (mana tahu ada reader yg nak pi bawak anak kat AEON SBN2 tuh kan...)

Yang nie kereta jaws...ada 2 stereng...takderlah anak-anak saya nak berebut...1 tuk kakak,1 tuk abg...settle...... (2 coins)

Yang nie yg paling best...bg sayalah...adeeb kalu naik mender ulat nie...bukannyer nak reti duk diam...dia buat ulat tu macam kuda....saya takut terjatuh jer dak adeeb tuh...kakak ain maintain...... (2 coins)

Last but not least.....























Mama dan abah kakak ain & abg adeeb........peace yo!!!!

No comments: